PŘEHLEDNÁVODUKÁZKY PULIKKONTAKT: 246 019 741
9 kroků, jak začít s reklamou cílenou na publika
Jak vlastně vypadá celý proces od registrace až po spuštění vaší kampaně?

Zacilte s ETARGET reklamu na publika domácího i zahraničního internetu.

1. Připravte si reklamní bannery

Co musí splňovat dobrý banner?

Stáhněte si náš přehledný PDF dokument s technickými specifikacemi pro všechny velikosti online bannerů. Zadejte grafikovi vaše požadavky na obsah a technické specifikace s pomocí tohoto dokumentu.

Pokud potřebujete externího grafika, spoustu šikovných grafiků za rozumné ceny nejdete například na stránkách jako www.stovkomat.cz.

2. Registrujte se v ETARGET

Poté, co jste si vytvořili bannery, přistupte k samotnému nastavení kampaně v ETARGET. Přes naši bezplatnou registraci online si vytvoříte nový účet na správu vaší bannerové reklamy.

3. Vložte univerzální kód na všechny podstránky

Když jste se přihlásili do vašeho nového účtu, první krok by měl vést do sekce Publika - Manažer kódů, kde najdete váš univerzální kód. Ještě před nastavením a spuštěním kapaně tento úsek kódu musíte vložit na všechny podstránky vaší webové stránky nebo do mobilních aplikací. Pokud si nejste jistí v kódování, poproste o asistenci správce svého webu.

Díky tomuto kroku se vám automaticky bude vytvářet publikum z uživatelů, kteří navštívili vaši stránku. Tímto způsobem se jim později můžete znovu připomenout svojí reklamou.

4. Vytvořte si bannerovou kampaň

Pro vytvoření nové bannerové kampaně se ve vašem účtu proklikněte na sekci RTB Bannery a její funkci Přidej RTB Banner.

Pozorně vyplňte základní údaje o vaší kampani. Pokud je vám některý krok nejasný, při naběhnutí kurzorem na otazník se vám zobrazí vysvětlivka k danému pojmu.

5. Nahrajte svoje připravené bannery do účtu

Zvolte si velikost bannerů, které použijete v této kampani a nahrajte každý banner do vaší galerie. Obrázky, které jste si již jednou nahráli do galerie vám budou k dispozici i pro vaše další kampaně.

6. Nastavete si cílení kampaně

Proklikejte se různými možnostmi cílení a nastavte si specifika vašeho zadefinovaného efektivního publika. Na rozdíl od klasické bannerové reklamy cílené na konkrétní vybrané stránky jsou vaše bannery přesně cílené na jednotlivé členy vašeho publika.

Během surfování na internetu se budou zobrazovat na různých stránkách pouze Vašemu publiku, což výrazně šetří náklady na reklamu.

7. Nastavte si omezení zobrazení bannerů

Nastavte si, kolikrát se má zobrazit váš banner individuálnímu uživateli během dne optimálně tak, aby ho vaše reklama nepronásledovala během surfování na internetu celý den a neodradila ho.

8. Vyberte si úroveň ochrany vaší značky

Vyhněte se tomu, aby se vaše značka objevila v rámci retargetingu na webových stránkách s nevhodným obsahem. Stránky v našem systému jsou důkladně prověřované a ohodnocené.

Pomocí nastavení si můžete pro zobrazování vašich bannerů filtrovat jen ty nejkvalitnější stránky, jejichž obsah nemůže poškodit reputaci vaší značky.

9. Určete si výšku rozpočtu kampaně

Určete si výšku rozpočtu, který máte k dispozici na reklamu.

Na začátek doporučujeme připravit si alespoň 12,000,- Kč na smysluplnou kampaň. Otestujte si na počátečním rozpočtu, co vám dokáže přinést dobře zacílená kampaň a spusťte ji podruhé naplno.

Pokud budete mít v kterémkoliv kroku jakýkoliv problém nebo dodatečné otázky, volejte na naši infolinku 246 019 741.